Поради

Крауд-маркетинг як і де замовити?

крауд маркетинг

Крауд-маркетинг – це один з видів прихованої реклами, при якому бренд або його продукція згадується в соцмережах, на форумах або агрегаторах з пошуку відповідей з метою просування бренду.

Суть методу в тому, що він не виглядає як звичайна реклама, а завуальований під відгук про продукт або пропозицію перевіреного вирішення певної проблеми. Подібні міні-публікації здійснюються звичайними користувачами, які є адвокатами бренду, а також співробітниками компанії зі згадкою бренду та посиланням на сайт.

Цей метод допомагає компанії досягти таких цілей:

  • підвищити впізнаваність бренду;
  • збільшити кількість трафіку на сайт чи лендинг;
  • покращити показники SEO;
  • стимулювати продаж;
  • підвищити конкурентоспроможність, особливо коли велика кількість потенційних покупців обговорює проблему, вирішення якої пропонує бренд.

Які завдання дозволяє розв’язати crowd marketing?

Крауд-маркетинг https://crowd.com.ua комбінує в собі переваги для піару та SEO:

  1. поширює інформацію про продукт у колі цільової аудиторії;
  2. сприяє впізнаваності бренду, підвищує репутацію;
  3. має у своєму розпорядженні потенційного покупця, готує ґрунт для продажу;
  4. збільшує трафік – кількість відвідувачів на сайті;
  5. покращує поведінкові чинники.

Пошукові алгоритми вважають крауд-посилання природними та не відрізняють такі публікації від звичайних коментарів. Тому рейтинги сайту в пошуковій видачі зростають максимально безпечним способом. Чим більше якісної маси посилань у сайту, чим більше людей посилається на інтернет-магазин, тим вище довіра пошукових систем.

Кому підходить крауд-маркетинг?

Якщо не враховувати вищезгадані категорії, крауд-маркетинг підходить усім:

  • компанії, що надають послуги. Підвищує довіру до фірми ще до переходу на засланні, за рахунок чого збільшується конверсія;
  • інтернет-магазини – для точкового залучення клієнтів за певними категоріями;
  • event-агентства та організатори заходів – для посилення інформаційного шуму та підвищення зацікавленості аудиторії;
  • стартапи – для поінформованості про інноваційні товари чи послуги.

Особливо корисним є крауд-маркетинг, якщо у компанії негативна репутація в інтернеті.

Крауд-маркетинг VS лінкбілдинг: у чому відмінності?

Часто ці поняття плутають, хоча різниця між ними така сама, як між сиром та сиром. Лінкбілдинг – це більше SEO-шне поняття, тут крауд-посилання фігурують як інструмент для нарощування маси посилань. Це працює наступним чином: чим більше посилань із зовнішніх ресурсів веде на сайт, тим більша у нього посилальна вага (PageRank), тим вищий рейтинг у пошуковій видачі.

  • Крауд-маркетинг – це частина лінкбілдингу. Один із способів наростити масу посилань, але на цьому його функції не закінчуються. Також крауд-посилання допомагають у піарі, впізнаваності бренду.
  • Лінкбілдинг – це ширше поняття. До нього входять:
  • крауд-маркетинг;
  • контент-маркетинг – публікація корисних матеріалів на зовнішніх сайтах, які залучають цільову аудиторію та збільшують «ауру» експертності компанії. Люди довіряють професіоналам;
  • купівля посилань у платних донорів беклінків.

Відповідно, крауд-маркетинг та лінкбілдинг – це два різні інструменти, кожен з яких виконує низку унікальних функцій.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *