Крауд-маркетинг – це один з видів прихованої реклами, при якому бренд або його продукція згадується в соцмережах, на форумах або агрегаторах з пошуку відповідей з метою просування бренду.
Суть методу в тому, що він не виглядає як звичайна реклама, а завуальований під відгук про продукт або пропозицію перевіреного вирішення певної проблеми. Подібні міні-публікації здійснюються звичайними користувачами, які є адвокатами бренду, а також співробітниками компанії зі згадкою бренду та посиланням на сайт.
Цей метод допомагає компанії досягти таких цілей:
- підвищити впізнаваність бренду;
- збільшити кількість трафіку на сайт чи лендинг;
- покращити показники SEO;
- стимулювати продаж;
- підвищити конкурентоспроможність, особливо коли велика кількість потенційних покупців обговорює проблему, вирішення якої пропонує бренд.
Які завдання дозволяє розв’язати crowd marketing?
Крауд-маркетинг https://crowd.com.ua комбінує в собі переваги для піару та SEO:
- поширює інформацію про продукт у колі цільової аудиторії;
- сприяє впізнаваності бренду, підвищує репутацію;
- має у своєму розпорядженні потенційного покупця, готує ґрунт для продажу;
- збільшує трафік – кількість відвідувачів на сайті;
- покращує поведінкові чинники.
Пошукові алгоритми вважають крауд-посилання природними та не відрізняють такі публікації від звичайних коментарів. Тому рейтинги сайту в пошуковій видачі зростають максимально безпечним способом. Чим більше якісної маси посилань у сайту, чим більше людей посилається на інтернет-магазин, тим вище довіра пошукових систем.
Кому підходить крауд-маркетинг?
Якщо не враховувати вищезгадані категорії, крауд-маркетинг підходить усім:
- компанії, що надають послуги. Підвищує довіру до фірми ще до переходу на засланні, за рахунок чого збільшується конверсія;
- інтернет-магазини – для точкового залучення клієнтів за певними категоріями;
- event-агентства та організатори заходів – для посилення інформаційного шуму та підвищення зацікавленості аудиторії;
- стартапи – для поінформованості про інноваційні товари чи послуги.
Особливо корисним є крауд-маркетинг, якщо у компанії негативна репутація в інтернеті.
Крауд-маркетинг VS лінкбілдинг: у чому відмінності?
Часто ці поняття плутають, хоча різниця між ними така сама, як між сиром та сиром. Лінкбілдинг – це більше SEO-шне поняття, тут крауд-посилання фігурують як інструмент для нарощування маси посилань. Це працює наступним чином: чим більше посилань із зовнішніх ресурсів веде на сайт, тим більша у нього посилальна вага (PageRank), тим вищий рейтинг у пошуковій видачі.
- Крауд-маркетинг – це частина лінкбілдингу. Один із способів наростити масу посилань, але на цьому його функції не закінчуються. Також крауд-посилання допомагають у піарі, впізнаваності бренду.
- Лінкбілдинг – це ширше поняття. До нього входять:
- крауд-маркетинг;
- контент-маркетинг – публікація корисних матеріалів на зовнішніх сайтах, які залучають цільову аудиторію та збільшують «ауру» експертності компанії. Люди довіряють професіоналам;
- купівля посилань у платних донорів беклінків.
Відповідно, крауд-маркетинг та лінкбілдинг – це два різні інструменти, кожен з яких виконує низку унікальних функцій.